The Z.coli

زیکُلای / روزمره نویس

۲. گرت چو پیر سالک عشقت به می حواله کند

یا همان نقل امروزی" اگه بهش نمیرسیدی خدا این آرزو رو تو دلت نمی‌انداخت"

هدف بزرگی پیش روی خودم میبینم. درواقعا آنچنان به هدفم و راهی که الان برای رسیدن به آن طی میکنم، ایمان دارم که آینده را به وضوح در پیش چشم خودم مبیبینم. راه سختی است، بعضی اوقات از نگرانی نمیتوانم در خود نریزم و نخواهم که بیشتر تلاش کنم، حتی اگر زندگی برگ برنده‌های خودش را دانه دانه رو کند و بگوید من بردم، باز هم نمیتوانم به زندگی ببازم. 

من به این راهی که میروم، به آینده روشنی که پس از روزهای تیره و تاریک زندگی‌است ایمان دارم. 

گرت چو پیر سالک عشقت به می حواله کند

بنوش و منتظر رحمت خدا می‌باش

چون که روز حافظ بود.

 

About me
پس از تاریک ترین ساعات شب
خورشید طلوع میکند...



کارشناسی آزمایشگاه تشخیص طبی

طرحم را در آزمایشگاهی روستایی و دور از شهر گذراندم

اکنون خانه دار
و تا ابد یک مادر...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان