The Z.coli

زیکُلای / روزمره نویس

۱۸. وضعیت قرمز

دیروز، جمعه، به خاطر آماده باش وضعیت قرمز باید توی مرکز بهداشت میبودیم. خلاصه که یه روز میتونستیم استراحت کنیم و دیگه همون یه روز استراحت رو هم از دست دادیم. 

در عوض وقتی سرمون خلوت بود و رفتیم با خانم دکتر یه چایی بخوریم، متوجه شدیم تو یه چیزی مشترکیم و اونم اینکه هر دو یه انیمه بازیم😅 و انیمه مورد علاقه مشترکمون demon slayer یا همون شیطان کشه. و اینکه من توصیه میکردم به ایشون توکیو غول رو ببینه و ایشون هم میگفتن برو اتک ببین. اتک که خوبه. 😅😂

و خب حداقل همین صحبتا درباره انیمه باعث شد حس بهتری پیدا کنیم و به کارمون ادامه بدیم. 

 

متن زیر هم حاوی مقداری غر زدن است! که اول اون رو نوشتم ولی دیدم بهتره حداقل مثبت ها رو در نظر بگیرم و این شد که متن زیر رفت زیر خط. پس نادیده گرفتنش آسونتره...


این یه هفته که وضعیت شهرمون فوق قرمز شده، دائما آماده باشیم و مجبوریم از این به بعد تنها روز تعطیلیمون که همون جمعه است رو هم بیایم :) . خب قطعا واسه کسی که هر روز باید با کلی بیمار سر و کله بزنه و به خصوص نمونه گیری کرونا هم گردنشه، قطعا خسته میشه و دلش یه روز استراحت رو میخواد! و این روز استراحتی که از ما محرومش کردن نه تنها به جاش بهمون آف نمیدن بلکه اضاف کار هم محسوب نمیشه!!! 

چراااا؟؟؟ چرا باید چوب ندونم کاری مردم رو ما بخوریم؟؟؟؟ اونا واکسن نمیزنن، ماسک رو قبول ندارن و وقتی بهشون میگی تست کرونات مثبته انگار بهشون فحش رکیک دادی! اونان که آخرش هم از دست ما طلبکارن و همیشه دو قورت و نیمشون باقیه! و تمااااام خستگی و بیماری و زحمتش میفته گرون ما! 

کاش یه خرده به فکر ما هم بودن. 

دلم نمیخواد ادامه بدم ولی طرحم اجباریه و مجبورم. حتی حقوق هم دیگه انگیزه‌ای نیست برای ادامه دادنم :)

۱ نظر
.. میخک..
۱۷ بهمن ۰۰:۴۹

توکیو غول با تمام جذابیتش مقاط ضعف نجات داشت

اتک شاهکار خالصه

 

 

ام... خسته نباشین :`)

پاسخ :

راستش اتک رو ندیدم تا حالا ولی قبول دارم توکیو غول نقاط ضعف زیاد داره بخصوص از فصل ۳ که گرافیکش عوض شد و نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم :')

ممنونم T_T
About me
پس از تاریک ترین ساعات شب
خورشید طلوع میکند...



کارشناسی آزمایشگاه تشخیص طبی

طرحم را در آزمایشگاهی روستایی و دور از شهر گذراندم

اکنون خانه دار
و تا ابد یک مادر...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان